30. 05. 2012.

slatki privatni sati



nastupaju na izmaku dana.
Spasonosno povlačenje u boudoir.
Bez rekapituliranja doživljenog.
Bez planiranja.
Stvaram sebi atmosferu.
Potpuno drukčiju od stvarnosti.
Nestvarna ugoda.
Najbolji način da se odmorim.
I ne zaboravim tko sam.
Nužno potrebno za regeneraciju.
Onda ispočetka.
Svježa.
via pnterest

Broj komentara: 6:

  1. Daniela K. Fulgosi: Nasušna, a teško ostvariva potreba.....

    OdgovoriIzbriši
  2. i nije...ja je uvijek ostvarim, nekako:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela K. Fulgosi: Kada Nikša poraste ću više uspevati......:)

    OdgovoriIzbriši
  4. sve više da. ali i dok su djeca bila mala, ja sam to nastojala, barem s vremena na vrijeme. kad nije bilo boudoira, bilo je kupatilo, spavaća soba, bilo gdje - prostor koji se pod čarobnim štapićem za me pretvarao u žensku odaju!

    OdgovoriIzbriši
  5. stvarno djelujem odvratno dokono na ovoj sedmoj po redu....bljak!

    OdgovoriIzbriši
  6. i opet si bolja, nego moja razmaženost na petoj;)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails