03. 07. 2020.

Time of the Season



Jučerašnji 'grubi' dan je prošao
i osvanuo je optimističan - pravi.
Još jednom potvrđeno,
da sve što je teško,
jednom - prođe.
Samo ne treba zaboraviti disati
i svakako pustiti 
da ta lošost ispari i - mine.

I nema veze što još uvijek,
od prekjučerašnjeg zahvata,
imam osjećaj da mi je netko dao 
mušku šaku u lijevu stranu čeljusti,
ali takav osjećaj je znak da - prolazi:)

Moje retro jutro je divno.
Obećavajuće.
Smireno i lijepo.
Sve teško je posremljeno 
natrag na police 
koje sam godinama 
instalirala u sebi,
fino je 'stivano' sve 
po boji, veličini, značajnosti
i brižljivo zaključano,
da me ne remeti.
Puno je treninga ulagano u gradnju te' garderobe',
na kojoj bi pozavidjeli mnogi magazini,
ne samo praktične,
već i estetske vrste.

U mom se domu natječu cvrčci 
s muzikom šezdesetih,
kako bi retro jutro bilo autentičnije,
jer mi danas tako - paše.

Nešto kasnije sam krenula u svoj dan,
ali već sam se zahuktala.
Ono kada nisi pasivan,
ali se 'zalaufaš' na laganini način.

Misli su mi lagane,
jer tako silno želim,
toliko želim, da niti analgetik popiti neću.

Samo lijepim emocijama dozvoljavam istupanje na površinu!
Izvolite, samo dajte, komodajte se i obuzmite me od glave do pete.

Isto želim i vama.


Klikni što se sluša:





Jeanne Moreau having breakfast at Cannes
photo via H E R E 


Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails