04. 07. 2020.

Moj je život ove srijede počeo ispočetka



Znala sam da je negdje moja koža,
samo je nisam mogla pronaći.
I onda sam je pronašla
posve neočekivano,
navukla je
i više mi 
nitko 
ništa 
ne 
može.

To nikako ne znači da sam živjela 
doslovce izvan svoje kože,
nisam ja taj tip, naprotiv,
nisam ni tip s kojim je netko u životu
 mogao što ja neću,
s obzirom da sam se rodila buntovna,
a potom ukrotila samu sebe 
adaptirajući se životu mudrije,
nisam ni tip koji se ikada dezorijentirao,
niti onaj kojemu manjka hrabrosti,
svi koji znaju moj neobičan život,
vrlo vjerojatno su se sada nasmijali,

ali... 

budimo precizniji s metaforama,
bila sam svukla putem svoje kožno odijelo,
bez kojeg se nisam odvažila odjuriti brzinom
koja paše jedino adrenalinskim tipovima,
no, 
ne prije 
nego sam bisage otkačila
i ostavila ih,
jer mi zbilja ne trebaju.

***

Hej, ako ste za slatki zalogaj
da vam se usta ispune 
kuhanom kremom 'pasticcerom'
kada zagrizete hrskavo tijesto,
poslužite se,
ostalo je još nekoliko komada.
Da imate snage za izlazak na izbore!
Da vam je možda Happy Independence Day!
Ili da vam je slatka ova noć!


Procvjetala mi je biljka 
koja rijetko cvate,
Spathiphyllum 
u narodu poznata kao
 "Ženski cvijet",
za koju se kaže
da kada podari bijeli cvijet,
prema praznovjerju,
desit će se... guglajte;)
Smijala sam se danas na tu pojavu.

Trebal li još jednom reći
koliko obožavam svoj dom,
'movie set' kako je bio rekao 
moj dragi prijatelj 
jednom davno...







Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails