31. 07. 2020.

Mala obavijest



Hvala svima na porukama.

*** 

Samo kratko,
ja sam dobro,
samo sam na životnom predahu,
kao i većina.

Nije to odmor one uobičajene vrste,
kada otputujete na neku od 
dinamičnih ljetnih destinacija,
ali je odmor najljepši na svijetu - doma sam.


Nakon tubrulentne godine,
odnosno, ne turbulentne,
više nevjerojatno teške,
imam mogućnost raskomoditi se
 na najdražem mjestu
koje me ispunjava od glave do pete,
jer tako se uvijek koncipira
 vlastito gnijezdo.

Kako živim sama,
tako imam mogućnosti opustiti se
u maniri djevojke koja ne mora polagati računa nikome,
hahaha, niti roditeljima,
i pred kojom je sigurno koješta divno u budućnosti,
kojoj se radujem,
s optimizmom
i mirom 
koji sam marljivo izgradila 
i dosegla,
unatoč svim poteškoćama.
Na tom sam ponosna
i zbog toga sam sretna,
što želim i vama.


Ono kada znaš da možeš što god želiš uraditi s vlastitim životom:)

Nema ljepšeg osjećaja,
za kojeg se ne sjećam da sam ga, u biti, uopće imala 
onda kada doista jesam bila djevojka,
bolje reći, dok nisam postala mama.

Jednom kada odgojiš djecu do samostalnosti
pa, središ i traume iz djetinjstva,
presložiš, posložiš i suočiš se sa svime,
kada izvažeš maslo za toplu pitu od bresaka,
a nimalo masla nije s tvoje 'tintare',
tada sjedneš 
kao ženski poglavica,
na mjesto na koje trebaš sjediti,
promisliš da bi možda mogla početi pušiti lulu,
i otvorena srca
prepunog ljubavi
mirno dozvoljavaš životu da se odvija
bez intervencija.

To se zove biti u kotroli vlastitog života:)
Trebalo mi je nekoliko desetljeća do toga
i puno, prepuno svakakvog iskustva... i rana.

Vrijeme je i za - bacanje,
u prijevodu - 'itanje'.
Oslobađa se kuća svih nekih nepotrebnih stvari,
koje su zaostale.

Dobar osjećaj!

Naišla sam tako na formule 
ispisane rukopisom mog bivšeg supruga,
na avionskoj vrećici za povraćanje,
za vrijeme leta u Stockholm,
gdje je svojem doktorantu objašnjavao nešto,
a ja sam se smijala,
jer me zabavljala ta bizarnost,
kojoj sam se divila istovremeno.
Biti udana za znanstvenika... donosi niz zabavnih detalja.
Da, pažljivo birajte za koga ćete se vjenčati,
pretpostavite svojom zdravom pameti
kakav će vam s tom osobom život izgledati.
I nastojte da bude zanimljiv, inspirativan, zabavan i lijep.


Toliko od mene.

Čeka me moj današnji plan.
Danas na toplotonom udaru,
koji kosi svih, 
ali mene bogme, neće:)

Divan mjesec želim svima,
koliko vas god ima,
kojima je ljeto i kojima je zima.


Moj hit je laganini pjesma 
za one koje najviše volim.
Oni će me uvijek naći,
i u potpunom mraku.
Sigurno.
Nepogrešivo.
Po mirisu.
Po osjećaju.
Jer sam njihova.
A i obasjava me vatra 
kraj koje šutke sjedim,
tik pred svojim wigwamom.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails