Ovo je moj speakers' corner, moje salonske novine, moja radio postaja ili mini TV show, kako god shvatili. Bitno je da ja znam zašto mi služi ;)

08. 04. 2017.

Nazire se sezona ladanjskih kuća


Od kada mi jedno dijete živi u obrnutom godišnjem dobu,
podsvjesno sam u raskoraku,
odnosno konstantno uhvaćena 
u izvođenju  preskoka zvanog raznoška.
Kako sam to jedvice do nikako izvodila na mučnim 
satovima gimnastike,
tim više to osjećam kao 
teže.
Naoko je bezvezan primjer,
ali nije, uopće.
Kao što je 
naoko
teže shvatiti 
zašto bih uopće bila 
u konstantnoj raznošci,
ali upravo je tako.
Dio mene je svjestan te obrnutosti,
bez moje volje.
Živim svoj život na kontinentu br 1,
ali taj bitan i neodvojiv komadić mene,
živi obrnuto na kontinentu br 3,
obrnutije nego kada je živio na kontinentu br 2.
Usklađujem ja sva tri dijela svog srca,
štoviše u čvrstoj ih držim cjelini,
samo balansiranje je neumitno.
Prije nego zaspim,
često mi, u polusnu, 
svijest ili polusvijest ili nesvijest
kombiniraju kako dovesti tri cjeline
na isti kontinent 
bez obzira na broj,
jer bi tako bilo manje 'posla' 
za moju dušu.
Vanjski uvjeti, okolnosti, prilike
periodično djeluju na balansiranje,
uz razigranu subjektivnost sva tri 
dinamična ili kreativna dijela.
Napominjem sebe, 
kad sam sva suvisla i pametna,
kako moram sportskije s time živjeti,
ali možda su krivi oni kilavi satovi gimnastike
na kojima se zahtijevalo da budem atleta
u svim disciplinama,
što nisam nikada bila.
Moj cilj je 
hopsati kao Miroslav Cerar 
 ulijevo, pa udesno,
bez da zapnem,
samo još radim na osnaživanju ruku.
I to ću...

Dakle, na kontinentu br 1,
starta sezona razmišljanja o ladanjskim kućama.
Divno onima koji ih imaju
ako ih ne moraju iznajmljivati,
nego u njima zasluženo uživati,
sa svojim najmilijima.
Njima upotpunjavam ideje za neka mala 
preuređivanja,
osvježenja, 
dopune 
ili 
detalj.

Oni koji ih nemaju
i ne mogu ih sebi priuštiti,
a sviknuti su na virtualno življenje,
malo opuštajućih prizora iz jedne u Brazilu,
da napoje dušu ljepotom
i onda krenu sa svojom subotom.

Svima skupa - dobar vikend želim!

Nema komentara:

Objavi komentar

link within

Related Posts with Thumbnails