30. 09. 2015.

Podno mojih prozora, novi susjed nastupa


Dan u kojemu mi je svašta nešto falilo,
dan u kojemu me frustrirana apotekarica izvikala, 
a nisam bila u mogućnosti napustiti ljekarnu 
i zalupiti vratima tako da se natpis s radnim rasporedom 
okrene naopako,
dan u kojemu je rijetko tko oko mene bio raspoložen,
pa se nisam imala s kime smijati,
odlučila sam završiti ranije,
povlačenjem u svoje odaje,
pa u savršeno osvijetljenoj blagoj atmosferi,
uz laganu muzikicu,
dovršiti neki posao koji sam danas zacrtala.
I posteljina i spavačica i raspoloženje
sve je nekako ovog tjedna 
u pastelnim bojama 'macaronsa'.
Takva sam ovaj tjedan, naprosto.
via HERE

Nije dugo trajao sentiš moment...

Taman kad sam i pletenicu rasplela,
da se potpuno opustim,
sav pufnasti, ženstveni, rafinirani, umirujući 'ambiance'
jednim jedinim klikom 
nasilno je prekinuo 
novi susjed
u 'britanskom' stanu s izlazom u romantični starinski vrt.

Ispod mog prozora,
sred tišine,
mirisa noći,
paf - pristavio se brudet! ! !

I zaludu sve!

Iz oslonjenosti na svojim 'kušinima',
uspravila sam se,
napela se sva,
na nekoj finoj granici između ljutnje i praskanja u smijeh,
ponovno sam uplela kosu,
osjetila glad
i k'o tuka sjedim obavijena opojnim kansonoćnim brudetom,
misleći da li da tren skuham palentu,
pa je fino donesem sebi na 'gvantijeru'  
i opalim večericu!?!
I muzika je promijenila ritam!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails