20. 09. 2015.

Sedam Djevica me okružuje - žalite me, slobodno

Danas je dan u bojama jeseni.
Iako su mi kapljice znoja klizile iz kose,
dok sam hodala ulicama,
magični jesenji odsjaj svakako je bio onkraj osjetila.

Danas je rođendan drugoj najvažnijoj ženi iz mog života.
Jedva čekam popodnevnu tortu.
Mislim da ću trebati i neki liker.

Ona najvažnija žena danas me drsko oneraspoložila.
Ništa čudno.
Ni novo.
Samo sam opet pala na isti štos.

Ne bavim se horoskopima, ali ponekad zgodno dođe objašnjenje.
U mojoj obitelji je SEDAM Djevica.
Jedna me rodila.
Jednu sam ja rodila.
Jednu je oženio jedan brat.
Ona je rodila DVIJE, čak.
Drugu je oženio drugi brat.
Dovoljno?

Ne bi trebalo da još neka Djevica uđe u 'famigliu' - dovoljno je.

Naime, ja sam Vaga. 
I u podznaku sam Vaga.
I izgledam kao Vaga.
I ponašam se kao Vaga.
I osjećam kao Vaga.

Mene Djevice - zatuku! ! !
(Za čitatelja iz Londona: oprosti, ali znaš da je tako.)

Bila sam razvila inteligentno odnošenje 
prema njihovoj netaktičnosti,
odnosno drugačijoj osobnosti,
ali, eto, ponekad pokleknem,
ono kad su biometeorološke prilike u smjenjivanju
ili kada su mi oni dani u mjesecu
ili kada mi emocije prevladaju nad razumom
(u konkretnom slučaju).

Virtualno sam zagrlila jednu puno dragu osobu.
On nije Djevica.
tuđa kuća u susjedstvu

moji darovi za drugu najdražu ženu 

moja juha od bundeve

moje tagliatelle sa šampinjonima

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails