01. 10. 2013.

U zadnjoj godini,preživjela sam tri najteža događaja...odškrinut ću srce samo malko, jer nemam kome uživo.


Kad nešto osjećam, a teško mi je ili boli,
ja moram reći nekome...
jer, tako mi je lakše.
Nisam za žalopojke,
kao što nisam ni jaka heroina.
Kao obična Rea,
reći ću da ne želim više ikada doživjeti godinu kao lanjsku.
Godinu u kojoj sam,
nakon i inače teških tajnovitih godina življenja, koje nisu javnog karaktera,
pozdravljala se dugo, tužno s tatom, koji je na sutrašnji dan konačno i otišao,
a, onda se iduće jutro, shrvana, na sudu komplicirano razvodila,
a treći, preosobni gubitak.........čini se najnesnošljivijim. 
Ovo mi sigurno samo zbog datuma duša titra...
Ove divne slike CHRISTIANA SCHLOEA
 dijelim svima koji misle da se iz pepela ne može ustati.
I iz kaljuže, dragi moji, ne samo damskog pepela.
I ako posrćete, nema veze, pridržite se, stisnite zube i pronađite snagu.
Ako vam je grubo izmaknuto tlo pod nogama,
dok vam se dezorijantirano vrti u glavi, ne sklapajte oči,  proći će luđačka vrtnja.
Ukoliko vam je nejasan horizont, razbistrit će se nakon strpljivog počeka.
Iako se čini da tonete, stavite slamku u usta svakako, i dišite.
Makar se osjećali ispražnjeni ispod svake rezerve, moguće je naći 
najbližu pumpnu stanicu.
 I svakako - ustajte.
Uvijek se isplati.
Jer, nikada nemojte zaboraviti: la vita e, naprosto, bella!
Volim vas.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails