31. 10. 2013.

Otvaram sezonu bajnih okupljanja oko stola


I premda sam spremila svoju posebnu bilježnicu
koju sam imala za upisivanje gostiju i točnog 'menua',
kako ne bih ponovila neku deliciju istim ljudima,
i premda je kroz moje kuće prošlo ljudi i ljudi,
a sada živim malko drugačije (trenutno),
ja i dalje obožavam 
kuhanje, kuhinje, dekoriranje stola, osmišljavanje atmosfere, ugošćavanje, ljude, uuuh!
Moj princ, onaj kojeg čekam i koji je možda zapeo u nekom busenju ili na stablu, 
i možda bih ga trebala otići potražiti i pomoći mu da dođe do mene,
e, taaaj.... osim poljupca i mog iskašljavanja otrovne jabuke 
koja mi je zapela i uspavala me,
ili isprobavanja staklene cipelice broj 38,5,
ako odsvira za me ovaj piano solo i 
ostvari mi  konačno prostranu kuhinju s otokom,
pretvorit će sebi život 
u neočekivanu bajku:)))
Lagano je započela ta sezona raznoraznih, 
naročito obiteljskih okupljanja oko stola.
Želim da vam budu divna, zabavna, toplo upamćena.
Isprobajte nove recepte i s ljubavlju ih spravite milim figurama 
koje se okupljaju u vašem domu...
pa, čak i onim manje dražesnima.
Cijeli život će vam ostati ta druženja u sjećanju,
zato ih nemojte samo odrađivati,
nego unesite dušu u svako pojedino,
vratit će vam se u obliku ispunjenog srca - garantiram.
Divan četvrtak želim svima,
uz poljubac!
via Brambleberry Cottage

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails