23. 10. 2013.

Ja u sexy knjižnici:)


Diana the Huntress Acura TL
2013
Prije dva dana, odem u biblioteku, koju najviše volim, 
iako je čudna i u stvari... bezvezna.
Jedna od onih zabačenih, u kvartu u kojemu se čini da ljudi ne čitaju previše.
Uh, znam kako ovo bedasto zvuči, ali takav je utisak.
Možda sam samo ja bedasta - dopuštam to, naravno.
Nije mi uopće pri ruci ta adresa, ali opet, otišla sam
u drugom dijelu popodneva.
Čim sam zakoračila u obožavani miris knjiga,
još s jednom nogom izvan tog prostora,
zastanem nekako u zraku,
ni amo ni tamo,
čak mi se otme nekakav uzvik s usana.
A, nisam tamo stigla raspoložena.
Obgrli me fantastična - muzika:
Umjesto prigušene, ozbiljne knjižnice, 
moj se korak izmijeni i ja uđem
 u posve drugom ritmu,
smijući se pomalo u nevjerici,
širom otvorenih usana,
prema nepoznatoj osobi koja me dočekala.
Naime, umjesto poznatog ženskog lica,
smješka mi se postariji muškarac,
kažem - postariji,
koji izgleda pomalo kaubojski,
tako je odjeven,
takav mu je izgled.
Muzika je dosta glasna.
Nikoga unutra.
Samo on, koji u svom filmu uživa 
u fantastičnoj glazbi, 
pije čaj, 
pomalo se, onako za se, 
gibajući u ritmu.
Meko osvijetljenje predsutonsko.
Bila sam oduševljena.
Promijenilo mi se raspoloženje u hipu.
Izmijenili smo tek nekoliko riječi, ništa zamorno, ništa dugo,
onoliko koliko treba da saznam koju glazbu sluša...
Opuštena sam otišla,
zadržavajući taj prokleto dobar ritam u sebi.
The Globemaker, Short Film About a London Company That Makes Handcrafted Globes
images via thesoulsselects.tumblr.com

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails