07. 09. 2013.

SRETNA ! ! !

Presretna sam.
Od glave do pete.
Veličanstveno!
Letim od sreće... u maniri Thelme & Louise.
I to je sve što se dade reći,
no sasvim dovoljno da se vibra prenese 
na salonske goste,
koji svrate na durenje kod mene.
Prigrlite te vibre i 
nastojte ih pretvoriti u 
neku svoju priču.
Imam slušalice 
(kvalitetne, ukradene od sina - oprosti Gogi, al' oko za oko, zub za zub!), 
ova pjesma mi je hit subotnjeg prijepodneva,
premda uopće nisam ovdje gdje sam sada sklupčana.
Razveselilo me što je pjesma popraćena 
scenama iz jednog od meni najdražih filmova
'Autumn in New York',
film koji ima ono nešto što meni paše
iako nema happy end,
iako nije remek djelo.
jako ga volim.
Odlazim pod kapljičasti tuš još jednom.
prije drugog dijela dana,
danas u frou frou šlapicama
koje treba uvijek imati
pri nozi,
kad se osjećate - ovoliko 'ženski' i dooobro,
ono, čisto da bude slika u lijepom okviru!
Savršen dan želim - nasmijanog lica i punog srca do vrha!
Ne moraju biti kao moje dramatično crne...

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails