01. 08. 2013.

Bon jeudi


thisismymonkey:

supervelma:

thekattcameback:

ughwhocares:

Most upsetting gif.

Oh my god this is killing me. I want to hang this gif on the wall of wear it on a shirt.

I can’t stop watching it, it’s magical

This might be my favorite gif in a very long time.
via here
Jučer su mi tako 
došli gosti.
I gledaju me,
gledaju pozorno,
što bi se u narodu reklo 
'bulje' u mene.
Osmjehujem se, znam da vjerojatno 
uočavaju promjenu mene,
koja nije samo drugačija frizura.
Osmjehujem se i šutim.
Onda začujem da izgledam kao
"žena s Dedinja" - paf!
Ne znam u trenu jel' to kompliment ili...?

I dok promatram Kćerinu radost pakiranja 
za ljetovanje 
u sastavu 9 (!) žena
u privatnu crnogorsku vilu,
onako u letu prohuji misao dedinjskom glavom
"možda se vrati s ruskim mužem, tko zna!?!"
Nikako nije bila dobra ideja izreći to glasno...
 
 
Ne dam se smesti.
Klizi ovaj četvrtak u jazz varijanti.

Za večeras nudim francusku filmsku večer.
Zakazujem posebnu 
salonsku projekciju 
isključivo za filmoljupce
u 21h.
Možete planirati da 
najudobnija fotelja 
ili kauč
budu slobodni,
da ne bude 
nezainteresiranih, ometajućih subjekata 
u prostoru,
da je na stoliću neko od jednostavnih jela 
s francuskim naglaskom
 koja idu uz tu vrstu filma,
obavezna čaša dobrog vina,
a s obzirom na Francusku,
dozvoljena je i pepeljara,
mala, neobična, teška, sjajna, kristalna, moderna.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails