13. 08. 2013.

Glazbeno popodne uz maestral


Uz popodnevni latte, 
danas je bio sladoled od lavande i rožate
na ledenim kockicama lubenice,
pokriven s pola marelice
i suzom čvrstog šlaga.
Žao mi je da sam slikala btw,
ne trudeći se da izgleda kako je izgledalo,
ali ukus je bio
božanstven... 
za sklapanje očiju od gušta
pri svakom zalogaju:)
I sasvim slučajno me inspirirao film koji sam gledala.
Odabrani, ne nasumični film.
Od one vrste koja traje svojih desetak godina,
kao ponavaljajući, nedosadan film 
koji nadahnjuje u svakom pogledu
i blago, veselo, slatko sjeda na dušu,
ilitiga film raspoloženja.
Nekoć je to bio 'Pretty Woman',
sad je to 'It's complicated',
još davnije u prošlosti je to bio 'Dirty Dancing'
i tako...
Iz kategorije je onih koje pogledaš milijun puta,
nije nikako najomiljeniji,
ni najvrijedniji,
ali...
bez opterećenja dade polet, 
nekakav.
Nisam više u situaciji da razmaženo želim soundtrack na poklon,
pa ga i dobijem (!),
ali zato poklanjam vama dio muzike iz 'mog' filma,
za lepršavo popodnevno raspoloženje.
Savršeno mi odgovara,
nadam se i drugima će onda,
barem većini.
I dok odlazim sebe ubaciti u more,
nevoljko napuštajući predivnu terasu svoju,
s koje ovo tipkam,
i koja je konačno u upotrebi,
otkako je 'starinsko' ljeto stiglo,
a tropsko otišlo,
poljubac šaljem 
gostima salonskim!

















via google images

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails