20. 08. 2013.

Ono što volim desetljećima

Ovo je moj kolonijalni radni stol.
Moj stan odiše tim stilom
jer se u njemu najbolje osjećam.
Moj dom iz ove životne faze je najviše takav.
Svaki stan, svaka kuća i svaki moj muž bili su drugačiji,
baš kao što sam se i ja mijenjala.
Ostaje nepromijenjena moja naklonost prema Karen Blixen,
prema "Mojoj Africi", koju sam dobila na poklon od prvog muža,
uz posvetu obožavanja 'budućoj spisateljici' 
napisanu na jednom stranom jeziku... malo smiješno i vrlo ozbiljno.
Zahvaljujući iznimnoj ženi, koja je moja prijateljica 
vrlo bliska srcu
i s kojom ću, nadam se, jednom otići na afričko putovanje Rovos Railom,
danas sam posjetila ponovno kuću Blixenove, ah.
Obožavam.
Iz niza razloga se divim.
I možda nikada neću imati svog Denys Fincha,
ali ostalo, tko zna...
za sada jednu objavljenu knjigu i kolonijalni stol imam,
ali i hrpu memoara pospremljenih u glavi.
I to je već nešto.
Karen Blixen - njezin dom

Ljubitelji dobrog štiva i filma, 
sigurno znaju za njezinu knjigu 
"Babbetina gozba"
i za film po istoj - savršen.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails