27. 08. 2013.

Današnja slikovnica


Čudan dan.
Mislim da sam ušla u fazu hibernacije,
negdje malo prije objeda.
Sunce je tada još sijalo.
Curry chicken je bio zgotovljen
i samo sam tren htjela objesiti plahte da se suše
na tom mirisnom, suhom zraku,
na 'tiramoli' podno stražjih prozora.
Jedan konopac je zapeo
i zvižnula sam kćeri zamolivši je da ga otkači.
Nije se pobunila - bila sam oduševljena da nema primjedbu na to...
Nedugo potom začula sam je nad palmama i bambusom 
kako uzrujano viče da vidi pauka pokraj konopa,
a ona je jedna od velikog postotka žena 
koje vrište nad paucima.
Dozivala me u pomoć...
Pokušala sam što taktičnije odreagirati,
dovikujući joj, 
u maniri života u omanjem talijanskom gradu
 gdje se svi bez trunke srama 
deru kroz prozore:
"Zamisli da živiš na Mauritiusu
i da ja tamo ne živim.
Morala bi nekako riješiti 'situaciju' sama!"
Nisam ni dovršila zadnji slog,
alt je iz daljine spremno odgovorio:
"Ali ne živim na Mauritiusu.
A da živim, stavila bi prokletu robu na drugi konop
i onda zvala nekoga da riješi pauka."
I to je bilo to.
Ni svađa, ni povišenih tonova, ni uzrujavanja 
s njene strane.
Povukla se s sjenu svoje sobe,
a ja sam ostala gledati u prazno.
Odjednom mi je sve to bilo smiješno
i umirala sam od smijeha,
urlala skoro,
usput shvaćajući da me sustigla 
vjerojatno histerija 
od jučer.
Eh... nakon tog bezazlenog događaja
i divnog ručka,
nekako sam zašutjela...
I sada šutim.
Oluja se opet sprema.
Nebo je antracit boje.
Srećom, nigdje u blizini ne vidim kukavičje gnijezdo,
koje bi možda navelo na let...
Mislim da ću staviti čepiće u uši
zbog pomahnitalih cvrčaka,
koji predosjećaju
što nam nebo,
koje se nalsonilo svima na čelenku,
 sprema...
Smiruje me Boccherini
i slikovnica mojih misli.
Sutra će apsolutno biti savršen dan!
via thegiftsoflife

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails