18. 06. 2013.

Retro kolač, iz ljubavi nastao


Klima uređaj pokvaren.
Tropske temeprature.
Divna djeca s raznih strana svijeta u kući.
Nisu sva moja.
Ništa im ne smeta.
Svi gladni k'o vukovi.
A ja sam mama.
Mamama isto ništa ne smeta da nahrane djecu.
Ponavljam - ništa.
Pa ni temperature kao u pekarnici.
Mijesi se, peče, kuha, sprema.
Iz ljubavi.
Srce mi je puno, dobar osjećaj.
Starinski kolač s trešnjama zamirisao.
Između ostalog.
I ja se osjećam starinsko,
kao iz doba kada se živjelo bez problema prirodno,
'pa, ko je onda ima' klimu 'opće... pa su opet svi živili... i to deset puta bolje nego danas!'
Meni je deset puta bolje, nego svima vama 
koji se 'ladiškate' 
uz nečujne klime svoje.
Dok imam još pauzu,
za srknuti kavu,
na blagom propuhiću
po sistemu 'škure u libret'',
malo se smješkam uz Pervana,..
dobro je 'skinuo' splitski... premda kratko:)

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails