24. 06. 2013.

Preživjelo sanjarenje

Iza mene današnji slojeviti dan.
Istuširana i preodjevena za večer,
čak pomno počešljana i našminkana,
posjedoh sebe kraljevski 
na 'beige' kauč.
Umor mi struji tijelom,
kao posljedica te slojevitosti.
Uglavnom, onaj dobar umor,
koji u sebi nosi zadovoljstvo.
Pijuckam prekasni, pjenasti cappuccino,
jer mi se tako htjelo
u ovaj sat.
I sjetim se, u momentu, 
kako sam  do sada 
dvaput u životu 
intenzivno sanjarila o ladanjskom tipu kuće
koja bi bila moja 
trajna adresa.
Od ta dva puta,
jednom, muška strana nije imala smisla 
za vizualizaciju 
takve vrste života,
premda je obožavao slušati 
moje detaljno prepričavanje scenarija,
uz argumentirane praktične činjenice 
kako je sve na svijetu dostupno 
i s takve adrese,
kojoj nije daleko aerodrom, grad, kazalište, skijalište...
Pitao bi me često da mu satima pričam o tom snu,
koji je prerastao bio i u plan,
no... do ostvarenja nije došlo, ipak.
I bolje da nije.
Drugi put, bila je u pitanju osoba sa smislom,
bila je tu i mogućnost da se ladanjski raj nalazi uz divnu rijeku...
ali, ružan završetak te romanse
ne trpi čačkanje.
Neka ta stranica stoji čvrsto zatvorena 
za sva vremena.

I tako meni ostalo
 sanjarenje,
za koje mislim da će naći 
svoj put ka ostvarenju,
jako to mislim.
A, kad jaaaa nešto 
jako mislim,
onda je napravljeno više od pola posla.

Koliko može biti ležeran, 
a sadržajan i dinamičan 
i prekrasan život
 na ovakvoj adresi,
znaju samo osobe 
koje uvijek itekako znaju 
što i kud će sa sobom!

Jedino je važno da taj put,
uz mene bude 
prava osoba.
A i to će biti.
via google images

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails