17. 06. 2013.

Ljupko ladanjsko imanje


Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 9
Ladanjska kuća nikako ne mora biti ogromna ni skupe izradbe.
Često mi bude žao da nemam 
na kakvom selu 
kućicu,
koju bi za tren pretvorila u 
kućicu u cvijeću, trava oko nje...la, la, la.
Kad imate u biografiji
više nego uobičajeno životno mijenjanje adresa i prezimena, 
imate, između ostalog
 i raznolikost 
u provođenju slobodnog vremena 
kao i u načinu dokoličarenja
 u dvoje, troje, četvero, petero, ovisi.
Svaki put je to bila sasvim druga vrsta odmora
i ne samo zbog različitosti karaktera, životne dobi i statusa.
Sad sam baš znatiželjna što mi donosi budućnost.
Sva sam ružičasto nastrojena,
kao rezultat marljivog treninga.
Barem silno nastojim, jadna.
Danas sam nekome, 
ko me jako dobro zna,
 zasuzila u telefonskom razgovoru,
nakon što sam bila nehotice dirnuta 
u srž tekućih problema.
Ipak ostatak dana imam pravilan rad srca,
jer sam od dotične osobe 
koja je pesimistična od rođenja,
čula utješno
"neće tako biti dovijeka,
znaš da će se prije ili poslije 
stvari posložiti na pravi način,
samo treba imati strpljenja
dok se to ne dogodi."
Evo, strpljivo čekam mlade goste
koji mi ispunjavaju 
ovih dana 
dom 
vedrinom.
Nedostajao mi je 'šušur' po kući.
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 1
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 2
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 10
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 5
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 4
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 6
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 3
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 8
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 7
Unique home stays THE ISLAND HIDEAWAY 12

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails