26. 06. 2013.

Mali odmor


Svaka osoba treba 
barem jednom godišnje 
odmor.
I ako ne može biti dug,
i ako ne uključuje putovanje,
i ako nije spktakularan,
odmora treba biti.
Pruža nam odmak od svakodnevnice 
s kojom se hrvamo
ili u skladu živimo,
pruža svojevrsnu promjenu
koja puni baterije
i omogućava da tijekom cijele godine 
nema pucanja po šavovima... 

Da vas ne napustim samo tako,
osim toplih želja da se opustite
i povratite prijeko potrebnu energiju,
ako je moguće da vam čak bude i nezaboravno,
što će svakako ovisiti o vama samima,
čak i ako to vrijeme provedete kući s nogama u lavoru,
u sjenovitom dnevnom boravku ili na balkonu...
nudim vam dvije knjige,
kao moguće ljetno štivo.
Jedna knjiga je zahtjevna, 
ali uistinu fantastična
Michal Viewegh: Anđeli naši svagdašnji
od Michaela Viewegha,
a druga, simpatična i lagana 
Noelle  Hancock: Moja godina s Eleanor
od Noelle Hancock,
iz koje možda primijenite citat Eleanor Roosevelt:

' Učinite svakog dana jednu stvar koja vas plaši.'

Ljudi obično donose nekakve zaključke 
na samom kraju, odnosno početku godine,
ja sam upravo sada spremna izjaviti
i time možda odagnati težinu:
"Iza mene je najteža godina u mom životu."
Vrlo je važno da sam preživjela,
ostalo se dade korigirati.
Na tome sam zahvalna.

Dobar ljetni odmor želim svim mojim salonskim gostima!

via Belle Époque Europe/ Facebook

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails