28. 09. 2012.

zabavno prezentiranje hrane


... koje možete upotrijebiti: 

*ako vam je dosadno,

*želite kreativno zabaviti djecu,

*jefitno i efektno pripremate buffet za goste,

*morate natjerati mališane da se zdravo hrane,

*ukoliko ste inventivna odgajateljica,

*možda ste voditeljica radionice za treću dob,

*ili samo zaljubljena 'friška' supruga.

via  4outof7 food, gardening, housing and thriving - FB

Broj komentara: 11:

  1. Svetalana Pavlović Ćešić: Papucice od kukuruznog hlepcica su hit i paradaiz kao srculence!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna Tantegl: hahaha mene je oduševio ježić i one gljivice-rotkvice!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: ne bih se upuštala u ove konbinacije;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis: ma ne samo šta je pepavo,vizualno je zanimljivo ali konbinacije materijala nisu baš usklađene za jest.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ideja je tu, a onda vrle gastronomske čarobnice daju svoj pečat - tako sam ja to zamislila.

    OdgovoriIzbriši
  6. Vesna Tantegl: ja obožavam takve stvari...nema mi ljepšeg nego malo razbiti monotoniju oko serviranja :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Super ideje! Ali Rod Stewart mi je NAJ!!! Thanks.

    OdgovoriIzbriši
  8. Silvana Tvrdic: Medvjedic me odusevio :)))

    OdgovoriIzbriši
  9. Nela Tičinović: mene bičikleta..ribičko u tavi...rižoto od medonje:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails