28. 09. 2012.

'Last Night'


Broj komentara: 6:

  1. Draga gospodjo... Samo-identifikacija sa nekim od likova...?

    OdgovoriIzbriši
  2. Samo uživanje u životnom filmu, bez identifikacije.

    Hvala na komentaru.

    OdgovoriIzbriši
  3. Pogledala sam ga onu istu vecer kad sam procitala tvoj post, ali nikako da stignem do salona, te da ti se zahvalim na preporuci. Kako sam i pretpostavila, intrigantan, zanimljiv, nadasve sam gustala u production design aspektu, posebice mi se svidio loft.
    Buduci da sam danas gosca salona cijelu vecer, hvatam konce, lajkam sve
    po redu, gustam u izboru glazbe na svakom postu, kisa rominja, lipo mi je s tobom, u drustvu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Znala sam! Na isit me s enačin dojmio. Jako. Ali, baš u svim nabrojenim segmentima, ne samo kao priča iz života, kao gluma...loft samo takav, po mom guštu, dobar osjećaj, jako dobar!
    Gošćo moja, posebna...lipo mi je s tobom.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails