01. 09. 2012.

Happy September, Rea!

Počeo je moj mjesec.
Uvijek dobar, pun nekog slatkog iščekivanja 
u zraku, u duši, u meni. 
Sve genijalne stvari započinjale su ovim mjesecom.
Tako će i ove godine.
Taj trend traje još od kraja osnovne škole, plesa po frontama, pa do danas. 
Presretna sam,
ne mogu skinuti osmijeh s usana,
ova današnja jaka, gusta, prekrasna kiša 
nakon pustinjskog ljeta 
ispunjava me 
novom energijom 
od glave do pete.
Svijet mi je divan,
svi su mi savršeni,
čak sam i sama sebi prekrasna...
dakle, to najživopisnije govori o pjevu u meni.
Obožavam jesen.
Prohladni jesenji zrak, 
guste oblake, 
mirisne pljuskove, 
pečene kestene,
razbacano lišće
i još koješta.
Konačno će cipele na noge.
Nema potočića znoja 
koji su mi iz kose curili 
cijelo ljeto, ležala - gibala se, potpuno isto.
Sada se mogu i podivljati, sve je lako!
Sjedam na svoje prijestolje.
A ni u školu ne moram ići, strepeći, jer sam se izobrazovala, jupi!!!


































 








via Crush Cul de Sac

Broj komentara: 9:

  1. Daniela Dvornik: Happy :))

    OdgovoriIzbriši
  2. iako volim ljeto i bose noge, sa suptilnim nestrpljenjem cekam jesen. problem nastaje kada spoznam da je jesen - kao godisnje doba - nestala. ovdje iz japanki u cizme u roku 24 sata, nema prohladnog jutra i laganog vjetra, samo neki vjetar koji para kosti i magla svuda, magla oko nas...dok ponovo ne grane sunce i opici 35C u hladu.
    no tebi zelim da uzivas u splitskoj jeseni, sa ponekim izletom u sjeverne krajeve :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Mmmmmm, lipote, mirisa, boja, tektura, nagovjestaja, smiraja, punoce, mekoce, dubine, opustanja, sanjarenja, tisine, miline...

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam jesen, ženske...obožavam!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam se opet vratila na ovu jesensku stranicu,... napajam sva osjetila, premda se radujem popodnevnom odlasku na plazu i uzimanju ostatka ljeta prije odlaska. Jesensku romansu ostavljam za "tamo", jos mi se flertuje s ljetom, "tu".

    OdgovoriIzbriši
  6. Znam. Jer osjećaš na ovom postu sve isot kao ja...divotu. A, odlasku na plažu se onda još posebnije raduješ, jer i tamo su mirisi i sunce s prizvukom kraja ljeta, kad je zapravo najljepše...bolna divota.

    OdgovoriIzbriši
  7. Vesna Tantegl: pročitala i pogledala...s užitkom! Carpe Septembrum!!! :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesna Tantegl: ‎(i podijelila...)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails