05. 09. 2012.

My name is Hitchcock. Andrea Hitchcock.

via here
Vidjela sam ovu fotografiju jednog kutka 
kuće na Floridi 
i samo sam 
jednu asocijaciju 
imala.
I čak me nije toliko zabrinula.
Možda sam se samo nasmijala. 
Ali nisam sebi uzela za zlo.
Ponekad te zbilja netko razljuti, 
zaboravi granicu, 
izbaci iz takta 
nakon proplaninarenih 
svih barijera 
visokog praga tolerancije,
dovede do istinskog ludila...
Eh, tada je divno imati ovakav 
radni kutak u kući 
i ovaj divan 
pravilno centrirani 
teški luster.
Uvijek može biti optužen dekorater 
koji je nevješto smislio položaj 
efektnog 'chandeliera'.

Broj komentara: 7:

  1. još javno iznosiš homicidne misli?!:-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da ih imam ne bi bile javne:)))
    Ali, sjetih se knjiga Antonia Amurria.

    OdgovoriIzbriši
  3. super mi je taj luster i super si mi duhovita, A.A.!

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela K. Fulgosi: Danima mi FB ne da da vidim tvoj blog. Samo da znaš..... Kiss ♥

    OdgovoriIzbriši
  5. ups odvinulo se....odlicna asocijacija! bez suvisnih zasto!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prijateljice, vidila sam te jučer.Preko Pjace si prolazila s novom frizurom. Ko god da te ljutio,izgledaš bolje nego ikad:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails