26. 09. 2012.

izbor


U životu najčešće imamo izbor.
Čak kad nam se čini da smo pred zidom.
Zid, doduše stoji i dalje, 
ali bogme između 
preletanja kukavičjeg gnijezda
 ili reaktiviranja bloga 
koji je moja terapija, 
odlučih se za potonje.
A, razlog zbog kojega sam 
MORALA 
maknuti blog, 
neka ide lipo k vragu!
Nadlijetala sam spomenuto gnijezdo, 
ali sada svlačim bijelu košulju 
i slijećem u Salon, 
tamo mi je 
sigurno!

Odahnula sam glasno.

Broj komentara: 17:

  1. tako mi je dobra ova vizualizacija situacije :-))!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Dvornik: aaaaaaaaaa koje dobro jutro.... nek san ovo vidila, sad ću ić čitat

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina Feuer de Castro: i tu ide sad muzicka podloga sa volume na max -

    OdgovoriIzbriši
  4. Martina Feuer de Castro: http://www.youtube.com/watch?v=4ADh8Fs3YdU&list=FLy3mhHX458na-vwd7hjhYaA&index=2&feature=plpp_video

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela Dvornik: neke čudne niti vežu nas dvi... nismo se upoznale uživo, ali nekako - životne situacije iz kojih proizlaze kojekakvi moji osjećaji, tako često mogu isčitat iz tvojih redaka.... nek si ti nama nazad - leti ptico malena, leti slobodnih krila ♥

    OdgovoriIzbriši
  6. Goga Selanec Barbieri:Welcome,dear!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vesna Tantegl: fly, robin, fly! ♥

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako treba! Bravo! Mi jedva docekali:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Iva Bencun: bravo Rea!

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga, najdraža rea. Ti znaš da mi je tvoj blog godinama bio jedini prozor u svijet, koji sam sebi mogla, imala vremena priustiti. Hvala ti na ovom IZBORU. A tebii snage za sve trenutke i spremnost uvijek na izbor

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala, Anonimno! Puno hvala!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nina Hartnett: Ma nego sta lady !!! Prvo ti pa svi ostali :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Rosa Salvaje: dole košulje!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajme kako si mi uljepšala dan! Drago mi je da si reaktivirala svoj blog, baš nam je svima falio!
    Nađa B.

    OdgovoriIzbriši
  15. Andjelka Marinkovic - Rakin: Dobrodosla nazad :-)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails