09. 02. 2017.

LA LA LAND

via HERE

Za početak, moja kći se zove Mia.
Njezin dečko se zove Sebastian.
Glavni likovi u filmu zovu se - Mia & Sebastian
Nevjerojatno:)))

Kliknite, prije čitanja:

via HERE

... ovo ću nastojati u što manje riječi,
jer - ne isplati se, zalud je.

Sinoć sam odgledala
taj prekrasan film
za koji mi je sada više nego
kristalno 
jasno
čemu 
četrnaest 
nominacija 
za 
nagradu 
'Oscar'.

Potpuno je to drugačiji film u Hrvatskoj,
a drugačiji u ostatku svijeta,
rekla bih (smijem se od jada).

U Hrvatskoj prevagnjuju komentari bezveznjačke vrste,
pa je ovdje to film koji:
"nije mi jer ne volim mjuzikle"
"dosadan mi je"
"on mi uopće dobro ne pjeva"
uh, ne da mi se nabrajati...

U svijetu obara rekorde gledanosti,
puni blagajne enormnim svotama,
nominiran je za 14 Oscara,
ljudi su oduševljeni,
ocjene gledatelja  su 8,5-10!

Ja ću skromno,
zbog onog iz početne rečenice.
Ali, za ostatak, 
koji spada u - svjetski dio:

Koje je samo iznenađenje taj film!!!

Koje prekrasno iznenađenje,
u vidu niza malih iznenađenja 
koje te do kraja drže,
nakon što te na početku zgrabilo,
pa te nije pustilo,
pa te provuklo kroz vrlo različite emocije,
do samog neočekivanog kraja,
držeći te u 
jako dobrom,
čak bih rekla, plemenitom raspoloženju
cijelo vrijeme. 

I nije to samo hommage fantastičnoj eri kad su mjuzikli bili 'in',
niti samo filmovima godina koje su bile godine mojih roditelja.

Film je PUNO toga,
a sve PUNO napravljeno toliko 
sretno, spretno, genijalno!!!!!!!!
DA!

Najbolje bi bilo,
podvezati pupčane vrpce
koje imamo s mobilnim telefonima
i s današnjim ispraznim raspoloženjima,
sklonim pljuvanju s visine,
pljuvanja radi,
pa ući u zatamnjenu kino dvoranu
i prepustiti se ČAROLIJI,
jer nekako 
na taj magičan način 
obuzme ovaj SAVRŠENO snimljen film.
(Čarolija ovdje nije poistovjećena sa svjetlucanjem.)

Glavni glumci su dobro priučeni na pjevanje
za potrebe ovog filma,
ali baš to što postoje nesavršenosti,
uklopljeno je genijalno 
ne samo u film,
nego u 
nošenje 
s onim spomenutim 
fantastičnim mjuziklima
iz doba kada su bili jedini vrh,
a protagonisti
nasjajniji plesači i pjevači tog doba.
Skidam kapu Damienu Chazellu!
Pjevanje se dogodi 
tako da ga ne 'osjetiš',
nikako kao u recimo
Les Parpluies de Cherbourg,
kada najprije zauzmu pozu,
namjeste pogled, kosinu tijela i progutaj pljuvačku,
te započnu pjevanje.
Sve teče sponatno, dobro i jako dobro po gledatelja.

Muzika je vrhunska, naravno.
Obiluje film i dobrim jazzom,
ali i podigne dušu i koji hit '80,
i nekakav, rekla bih, super mix jazza, rocka, funka.

Film treba pogledati ponovno,
što nesumnjivo ljubitelji filma rade, 
u ovom slučaju.

Puno sam, 
po svijetu,
gledala vrhunske 'shows',
i mjuzikle i predstave,
i mislila sam da će ovo biti,
predviđajući prema traileru ili slobodnoj procjeni,
uradak koji će biti nekako
dobar 'show', više nego film,
ali - nije,
ovo jest FILM.

Nikada to ne radim,
ali mali privatni djelić ću sada dodati...
Gogi, 
mislila sam na tebe,
tijekom cijelog filma,
toliko želeći,
već na licu mjesta,
 da ga odeš pogledati 
obavezno,
jer ćeš se oduševiti na nekoliko načina,
a... uz SVE ostalo,
i zato što su tu i svi mogući 
i najsitniji detalji
koji se odvijaju na lokacijama 
koje fantastično poznajemo:)
Eto, do te mjere mi je stalo da pogledaš film,
da se u slučaju moje pogrešne procjene,
obavezujem na naknadu štete,
u svoti od 100 Eura,
koju direktno uplaćujem na račun ;)
P.S. Film se gleda isključivo u kinu!

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails