18. 07. 2015.

U mojoj kupaonici britvica k'o u priči



U mom domu trenutno obitavaju TRI žene.
Na rubu velike kade uočila sam jutros SEDAM britvica!
A, nijedna nije od susjeda.
I baš sam se glasno nasmijala.
Ne na naše glatke noge,
već na zgodnu asocijaciju koja je bljesnula:
na nas, tri potpuno neemancipirane žene,
koje su valjda jedino od 'emancipacije' 
preuzele ovo oruđe...
(OK, uz neminovno ograničeno baratanje kućnim alatom
i nužno neograničeno upravljanje automobilom, 'ajde.)
Ipak, najbitnije je da nikada ne napravimo grešku 
pa u nekoj žurnoj žurbi
 držeći u ruci pjenu za brijanje,
zbog zvonjave telefona koja nas je na brzi brzihen
od kupaonice odvela u kuhinju,
jagode ukrasimo njome,
a noge šlagom!
(nije mi jasno zašto su fotografije mutne)

Za svaki slučaj, provjerila sam da uz moju tortu od palačinki nije "Gillette",
te da na nogama nije "Meggle".


Da ne pišem posebno odgovore, 
na sva dovitljiva pitanja 
o onome što svih taaako strašno golica - simpatično se smijem, naravno:
Doista ne mogu odgovoriti na pitanja 
o četvrtom mužu 
kojeg sam nedavno spomenula.
I svi ćete to razumjeti i poštovati, 
s jednakom simpatijom, sigurna sam.
Da, to jest netko uistinu poseban, u pravu ste - najposebnija osoba na svijetu ;)
I to je to.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails