05. 07. 2015.

Kad ti padne mobilni telefon s prvog kata...

... važno je ne očajavati, kao ja.
Sad, kad sam se smirila, uviđam bezrazložnost nerviranja.
Ionako mi je mjesecima izrazbijan taj jadni mobitel.
Jedvice ga nekako koristim.
Nakon što je danas preživio pad s prvog kata,
nemam više pravo išta reći.
Najbolje je smiriti se 
pogleda koncentriranog 
na crno kamenje
s nekadašnje plaže 
na kojoj sam imala kuću
iz priče koju sam uspješno okončala.
Samo uživam što svi ostali 
uvijek imaju 
bijele kamenčiće,
a ja
 crne, sitne, strašno glatke,
koje bih uvijek na plaži liznula od užitka,
tako slane, najslanije na Jadranu.
Evocirajući propadanje stopala 
kroz tu šuškavu glatkoću
u ljetna predvečerja,
dograbila sam malo humusa 
kojeg sam napravila 
iz čistog gušta,
nastojeći se nasmijati 
na sliku 
rasutog mobitela 
na asfaltu,
koji ipak radi... 
nakon što sam ga 
u suzama 
pokupila.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails