25. 03. 2015.

Odustala sam od cirkuske karijere, srećom

(ovo je prekjučerašnji prizor, kad sam zamalo otišla na kupanje)

Jedno od mjerila koliko si dobro,
mogu biti i čarapice 
dviju odraslih žena 
dok se ljujuškaju 
za vrijeme sušenja.
Sama sam ih kupovala,
dakle, 
moja je duša 
radosna,
unatoč svemu i svačemu.
Rijetko tko zna za živopisne boje pamuka
na mojim stopalima,
odnosno samo oni koji se motaju po kući,
a skinula sam tenisice 
ili mi je spuznula papuča s noge,
ali bitno da ja znam!
Obuzme me čisto veselje
dok ih navlačim,
a nije regres u pitanju.
Ne znam kako mi je došlo da uvedem 
taj žarki spektar boja
koji je potpuno normalan jedino 
sudionici karnevala u Rio de Janeiru,
ali, baš mi je drago da jesam.
Danas, recimo, dok mlati vjetar,
pljušti kiša puna saharskog pijeska,
neraspoloženje raste,
tlak pada,
sve je kod većine stalo,
pogled na moje noge
u tirkiznim čarapicama,
nameće mi sedam divnih asocijacija.
Sedma je nastup u cirkusu,
zanimanje koje me fasciniralo u najranijem djetinjstvu.
Mislim, bolje da sam odustala od tog sna.
Ipak.
U ovim bi godinama bila trapez zamijenila 
mjestom ljupke pomoćnice žonglera
što i nije tako uzbudljivo.
Ako na neki,
čak i na tako šašav način, 
sebe možeš uveseliti,
automatski preskočiš sve kategorije nezadovoljnih
kojima je ovako težak biometeorološki dan
uklonio ugodan izraz lica!
Ako nemate nikakav bedasti, maleni, beznačajni, olako izvediv štos
koji vam neočekivano može pripomoći
dok opet ne grane veliko žuto sunce,
pojedite nešto ljetno
popijte čašu crnog vina,
svakako završite slatkom točkom
i kavom sa šlagom.
I ne urlajte na bližnje svoje, pobogu ljudi.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails