20. 02. 2015.

Zanosna detektivska priča: Zov kukavice


Ne znam točno što mi je... 
ovo uopće nije žanr koji inače čitam.

Mijenjam se?
Nova faza?
Nova ja!?!

Debela, 
podatna, 
pravog formata, 
dobrim bojama oslikana 
knjiga, 
sama mi se turnula čvrsto i sigurno 
u spremno raširene dlanove.

Rastvorih je široko.
Udubih lice 
zatvorenih očiju 
u njezinu nutrinu 
i kad sam duboko nanjušila 
onaj najbibliotetskiji miris,
kojemu odoljeti ne mogu.... 
aaah, bila je moja.

Tek nakon namirenih tih osjetila,
vidjela sam da je Robert Galbraith
pseudonim J.K.Rowling!

I onda sam iz knjižnice došla kući
i razboljela se.
Vjerojatno kako bih mogla uživati, 
sporo čitajući štivo 
koje me išarmiralo 
vještim nizanjem riječi 
do rijetke taktilne dimenzije
do ošamućenosti...
nevezano uz povišenu temperaturu.

Poludjela sam.
Besramno uživala u svim slikama, likovima, doživljajima
koji su bili vješto ponuđeni 
mašti mojoj,
na finu razradu.
Da krimić...c,c,c.
Ali, da - krimić!
Savršenstvo.

Jedina osobna primjedba je način 
na koji se odvije 
dobro smišljeni kraj,
kao kod većine takvih knjiga - unaglo se stušti sve 
u jednom dahu,
ali, svejedno... štivo je ispisano uživalački.
Poslasticu od knjige zalijevala sam toplim kakaom.
Goruću mene grlio je golemi Cormoran Strike.
Groznicu mi je otjerala londonska atmosfera.
Iz dana u dan bivala sam sve bolje.
Dok i orhideje u mom Salonu nisu procvjetale kao da živim u Kostariki.
A, ne živim... (smijeh)

http://robert-galbraith.com/books/the-cuckoos-calling/

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails