24. 02. 2015.

Sklad suprotnosti

Neka sedmica puna oprečnosti,
oko mene i u meni.
Raznoliki događaji, upakirani u harmoniju, čudno.
Neočekivane smjene raspoloženja - posve zdravog tipa.
Hepiendovi kao točke koje sjaje s ruba mog osmijeha.
Tren pljušti luda i zaglušujuća kiša.
Tren iza sunčanih naočala trepćem put blistavog sunca.
Jedan dan curry chicken.
Drugi dan njoki.
Vijesti o haljinama s dodjele Oscara.
Vijesti o dječjim svađama Vladara.
Nekoliko gradova, nekoliko  država, nekoliko kontinenata 
kao potpuno normalna stvar u mojoj svakodnevnici.
Topla iznenađenja koja me zadovolje,
 pa omamljena pročitam 
u jednom dahu
LIJEPU KNJIGU 
"Brooklyn" 
koju svakako preporučam! ! ! 
Odložim LIJEPU knjigu,
ustanem s enormne, divne moje postelje,
pomirišem smilje i kovilje,
koje mi donesu ljeto sasvim blizu,
tik do uha, nosa, obraza,
skuham kavu,
stavim šlag na njenu toplinu,
pojedem kolač, 
gledam kišu koja se slijeva
niz enormno visok francuski prozor. 
Vozim, kada nitko ne vozi, 
jer je vidljivost - nula.
I slušam muziku.
Osluškujem što li dolazi slijedeće..?

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails