07. 05. 2014.

One day baby, we'll be old

Žena sam od milijun riječi,
koje mogu prevaliti moje usne,
u svim raspoloženjima.
Večeras sam nijema.
Ne i prazna.
Samo neću pretakati svoje misli u slova,
jer je tako - bolje.
Za svih.
Umjesto toga, elegantno ću sjesti za piano,
kojeg inače ne znam svirati,
ali sada ću upravo to uraditi,
savršenije nego možete zamisliti.
Odsvirati melodiju,
 koju ne želim više čuti 
dok sam živa.
Nakon toga zagrlit ću nepostojeću plišanu igračku,
koju ni kao mala nisam imala,
ali u zadnje vrijeme utješno postoji,
pa ću otapkati u spavačici
među 'lancune' 
i nadati se 
divnim snovima.
Svojim gostima ostavljam Salon 
na raspolaganju,
poslužite se pićem,
 imate slasne zalogaje ako vam dođe želja,
otvoreni piano, 
ugodno osvijetljenje,
moje neispričane priče 
koje lebde posvuda,
svoju toplinu 
da se osjećate 
dobro.
Laku noć, Rea
littlechien:

littlechien via

illustration-ilustracion

illustration-ilustracion:

Okada Chiaki
Okada Chiaki

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails