24. 07. 2012.

svima koji danas slave obljetnicu ljubavi


poklanjam ovu pjesmu.
Ispunjeni bili srećom 
od glave do pete,
'cin - cin'!
...sjetih se, tako
obljetnice,
koja mi je bila čestitana
na najoriginalniji način:)
Ne znam koliko je uopće 
žena na ovom svijetu
doživjelo isto...
a nije upotrijebljen
avion,
draguljarnica otvorena samo za prigodu u ponoć,
podmornica,
restoran rezerviran za dvoje,
gigantski ekran na utakmici,
svjetski poznati pjevač za vrijeme koncerta,
buket veličine dvogodišnjeg djeteta,
ijedan medij,
'fortune cookie',
noćni let za Rim,
no...
niti jednokoljeno otvaranje 
kutijice s prstenom.
Ali, bilo je to 
nezaboravno,
neponovljivo,
nenadmašno,
najbolje.

Broj komentara: 8:

  1. eh, da je znati o cem se radi..............:)))))
    i ja slavim ljubav!
    s

    OdgovoriIzbriši
  2. a mogla si reć:)iva

    OdgovoriIzbriši
  3. Moj brat danas slavi godišnjicu braka i za ručkom su objavili da čekaju bebu, jeeejeeejeee!!!!!!
    Buble je zakon. I ti si! pozz

    OdgovoriIzbriši
  4. Nezaboravno... Najbolje... Melem za stare rane... Nenadmašno.

    OdgovoriIzbriši
  5. Dragi salonski gosti,

    hvala na komentarima - uvijek mi znače.

    *Bratu koji slavi ljubav i dolazak djeteta, od sveg srca želim sreću najveću!!!

    *Ne mogu otkriti, oprostite mi na tome...:)
    A i ta ljubav je prošlost, ne treba kopati po već starim ranama.

    *U zadnjem komentaru prepoznajem glavom i bradom onoga koji mi je čestitao na najoriginalniji način, spomenut u ovom postu...njemu upućujem svoj najprivatniji osmijeh;)))

    *Uživajte u svojim ljubavima...nema ništa ljepše u životu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovdje se ne zna da li je uzbudljivije citati postove ili komentare. Odlicno! Cestitam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Kao da ste meni osobno poslali jucer cestitku, bas na vrijeme! Tako je i dozivljavam. Sretno svima koji zive svju ljubav! Sretno vama gazdarice salona!!!!!
    Katja M.

    OdgovoriIzbriši
  8. 'najprivatniji osmijeh' = savršeno, žena s motom!

    tvoja v.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails