26. 07. 2012.

brbljanje


Napregnut mi je um cijeli dan 
sad osjećam umor,
doduše i zadovoljstvo.
Kao plavuša koja otkrije svoje mogućnosti, valjda:)
Kraj dana je, 
samo što nije izdahnuo 
ovaj intenzivan četvrtak.
Lagana muzika i ledeno bijelo vino.
Potpuno sama.
A tako bi mi trebao netko 
za odteretno čavrljanje,
prije sna.
Čudan scenarij živim.
Napisala ga je ili neurotična ili alternativna ili sarkastična osoba ili netko s finim smislom za tragikomediju... 
nisam sigurna. 
Ili samo od trenutnog umora ne razlučujem suvislo. 
Možda je predložak napravio Woody Allen.
Podigla sam predugu i pregustu kosu na vrh glave 
i osjećam kako mi hladan zrak s balkona
 dodatno rashlađuje kapljicu 
koja mi sporo klizi niz potiljak.
Ali, neću se još ošišati.
Dobro se osjećam ovakva 
kakva sam u zadnje vrijeme.
Po drugima, nikad nisam izgledala bolje, 
gorkasto se osmjehujem, 
jer što mi je kompliciranije u životu, 
to sam blistavija.
Otpor, obrana, borba, inat!?!
Ne znam ni sama, mimo moje volje se sve događa.
Radujem se jutarnjoj kavi već sada, 
znači - dobro sam.
Nisam rekla da se radujem novom izlasku sunca, 
ali nekakva radost postoji, 
možda što križam još jedan dan.
Dobro sam.
Jaka sam. 
I mogu SVE.
To je novost u mom životu.
Gotovo da se ne prepoznajem.
Nebrojeno sam se puta pronijenila otkad znam za se, dorađivala, brusila, jačala, korigirala, reciklirala... 
Ovog puta je to najkvalitetnije ispalo.
I mada nisam detaljno sigurna što hoću, 
što više ne bih, 
dobar je osjećaj znati da dobro koračam 
i u pravom smjeru, 
ne zamarajući se što me čeka tamo...
Opuštena sam svakim danom sve više.
Dakle, ili ljupko ludim ili sam postala skoro savršena.
Nadam se drugoj opciji.
source: mariticide

Broj komentara: 10:

  1. odličan je ovaj post! petica!

    OdgovoriIzbriši
  2. Andjelka Marinkovic-Rakin: Skoro savrseno :-)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna Tanteg:l TO, Rea! :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela K. Fulgosi: Prihvatila si izvesnost nespokoja i koncepciju života dana za danom. Nema potrebe da " znaš šta hoćeš". Mi planiramo, a bog se smeje, otprilike............... Pozzzz. Dobar post.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Andjelka, Vesna i Daniela♥

    OdgovoriIzbriši
  6. POHVALA ZA DOBRO NAPISAN BLOG.

    OdgovoriIzbriši
  7. Svidja mi se ovaj post, nekoliko sam puta procitala - uzivala!

    OdgovoriIzbriši
  8. Nadia Bokulić: Bravo, Rea. Jedva čekam da sjednemo i razvezemo priču dugu 40 godina.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uh, kako dobar post! Ovo volim!! Zelim takvu snagu!!
    Nives ST

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails