31. 07. 2012.

popodnevni intermezzo














Vraćena sebi.
U djetinjstvo.
Dobar osjećaj.
Nije prvi put.
Ali, nikad intenzivniji.
Pozitivan osjećaj 
kad se vratiš 
sam sebi.
Na "priprema pozor, sad".
Jedino doba života kada nam je  
bezbrižnost,
entuzijazam,
nezaustavljiv smijeh,
usporenost,
odmornost,
iščekivanje,
zabava,
neopterećnost,
bezgraničnost,
bilo svojstveno.
Bez pripremnih radnji,
idemo ispočetka,
puj, pečat.

via too cute things

Broj komentara: 13:

  1. iva(zg): ja se sićan nekih događaja, al ne znam kako sam se osjećala?!

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudno. Mora bit' da se ipak sjećaš. U četvrtak ćeš znati.

    OdgovoriIzbriši
  3. presavrsene fotke!

    OdgovoriIzbriši
  4. iva(zg) :-)))...ova zadnja fotografija je odlična. One su sigurno imale dobro djetinjstvo:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Iva, zadnja slika me podsjeća na gdju.Pavicu(90) i njenu nedavno preminulu blizanku u Londonu. Zadnji put, kad smo vecerale na balkonu, pričama sam ti o neobičnoj prijateljici Pavici, koja me taj dan bila posjetila, jer je izašla iz Doma, na ljetovanje... doma:)))
    Da, mora biti da je ovo dobro djetinjstvo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela K. Fulgosi: Redizajn je pao. Čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  7. Zavidim vam na osjecanju povratka u to neko doba iskonsko nase - detinjstvo. Jeste, to se zove povratak sebi.

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobar osjecaj,koji je tesko dozviljiv. Svaka cast! Super fotografije.

    OdgovoriIzbriši
  9. iva(zg):Ma znaš da mi je Pavica nekoliko puta pala na pamet."Kako došao tako otišao...doći će drugi:)",bez postavljanja pitanja kako?,zašto?,komentara tipa ajme jadna....i brački oficir:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja jako volim Pavicu. Mudrost, realnost, praktičnost, nosi se s modernim dobom i svime što ono donosi...bez lažnog moraliziranja, uljepšavanja za javnost, nije ju briga za društvene norme koje smatra bezveznima. Silna žena.
    Da, da...kako komentira 'razvod' žena od 90....
    Mozak joj radi briljantno, jer ga vježba na savršeni način - pričat ćemo o njoj, kad se vidimo, sada.
    Priča o pogrešno odabranom bračkom oficiru i njezino svjesno mirenje sa sudbinom, u interesu djece i borbe sa životom je tako prirodno, pametno, snažno.
    Ali i njezin zaključak na kraju života, rezimirano mišljenje o svemu, propustima, glupostima... i ona je druga žena od 90 godina, koja je meni direktno ispovijedila zaključak života na najiskreniji način! Počašćena sam time.
    Često promislim da ja imam 90, što bih rekla nekoj mladoj ženi, koja još ima vremena za 'dejstvovanje'.

    OdgovoriIzbriši
  11. iva:šta bi rekla mladoj ženi koja ima vremena za "dejstvovanje"?

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails