07. 07. 2012.

GODIŠNJI ODMOR


UŽIVAJMO, 
ODMORIMO SE, 
NAPUNIMO BATERIJE!!!



Broj komentara: 16:

  1. Gospođa Rea,

    Želim Vam dobar godišnji odmor. Nedostajat će mi Vaše mudre riječi, kao i zabavne crtice kojima djelujete radosno na moj težak život. Mnogo mi znači Vaš blog, te stoga želim da nam se vratite nakon ljetovanja.
    S poštovanjem
    Vaša čitateljka Ksenija iz Osijeka

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Ksenija, hvala na vašim ljubaznim i toplim riječima. Ja želim da vam život postane lakši, barem podnošljiviji, uz moje dobre želje!
    Najsrdačnije, uz zagrljaj...
    Vaša Rea

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Andrea,

    nadam se da upalis kompjutor povremeno i za vrijeme odmora.

    Zelim da znas da i dalje posjecujem blog i citam propustene stare postove,jer mi daju neopisivu radost i snagu.

    Zelim da se lijepo odmoris nakon godine koja ocito nije bila laka za tebe,sudeci po dojmu iz postova.


    Tebi nepoznata,ali privrzena citateljka D.
    iz BiH

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga D, hvala od srca na toplim riječima.
    Jedna od mojih težih godina, priznajem...ali, nema predavanja, dobili smo život na dar i trebamo ga čuvati i od njega treba napraviti najbolje što umijemo.
    Znaš...kad pročitam tako ljubazne riječi od nepoznatih ljudi, ispuni mi se srce i nova snaga mi prostruji, zato - hvala još jednom.
    Svako dobro ti želim!
    Andrea

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala na odgovoru.

    To je ta vedrina koju pronosis svijetom i zato te volim!

    (D. iz BiH)

    OdgovoriIzbriši
  6. Bi ja, al' mi nemre bit'! :) Ne još!
    Uživaj i odmori se! :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela K. Fulgosi: Bih, ali......

    OdgovoriIzbriši
  8. Postoje i ljetovanja na maštovito uređenom balkonu i gradska ljetovanja kad se isprazne ulice i sjenovite kavanice, ljetna kina, rijeke...nisu kulise razvikanog ljetovališta nužne:)))
    Odmorite se!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sad me neće biti neko vrijeme. Odlazim. Stojte mi dobro! Vidimo se.

    OdgovoriIzbriši
  10. Vesna Tantegl ‎:*

    OdgovoriIzbriši
  11. Svidja mi se pjesma mucho, mucho!
    I'm walking away from the troubles in my life
    I'm walking away oh to find a better day
    I'm walking away from the troubles in my life
    I'm walking away oh to find a better day
    I'm walking away
    Koliko te nece biti, Rea????????????????????

    OdgovoriIzbriši
  12. ......and now you're walking away!!!!!!!!??

    OdgovoriIzbriši
  13. Slutim da se mozda neces vracati. Ako sam na pravom putu,hvala na svemu sto si nam pruzila ovim blogom i SRETNO!!!!!!! Nedostajat ces..:(

    OdgovoriIzbriši
  14. Zelim Vam dobar godišnji odmor i sva-ka-ko povratak u Salon za durenje! Tko će nas tješiti i stavljati nam osmijeh na lice jutrima na poslu,ako ima istine u komentaru Nikoline? Čekamo vas, gospođa Rea!
    Mateja

    OdgovoriIzbriši
  15. do kada traje godisnji????

    OdgovoriIzbriši
  16. naši iz dijaspore7/16/2012 04:32:00 PM

    Lipi nas andjele...osjeca se da te nema. Budi sritna lipoto di bila da bila!!!!!!!!LY

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails