08. 11. 2011.

nogama oborite druge s nogu

Imam prijateljicu koju najprije razgledam,
a tek onda je poljubim,
veselim joj se
i priupitam je za zdravlje.
Svojim osebujnim stilom plijeni pozornost,
 ne ostavlja nikoga ravnodušnim,
uokvirujući time svoju posebnost,
visprenost, duhovitost.
Iako je urednica modnog editorijala,
nikada nije podlijegala trendovima
ili bila samo neloša kopija,
ona je apsolutno 'svoja' od glave do pete.
Ovog puta su njene noge ušetale u moj salon
 u prugastim cipelama
živopisne boje
koje su uveselile
moj dan!

Kad se već vrzmamo oko nogu,
predlažem nekoliko dodatnih varijanti,
kojima ćete također oboriti sve što se oboriti dade...

Broj komentara: 5:

  1. Pomalo otkacene cipele,svidjaju mi se,a ova pjesma mi je zakon!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobar izbor! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  3. Volim kada preporucite neke lijepe stvari do kojih mozemo doci. Iako jednako uzivam i u ponudjenim filmovima,receptima, putovanjima,itd,itd, jer cijeli blog je za dusu!
    Hvala vam sto postojite. Zelim vam daljnji uspjeh u radu!
    Melanija iz Osijeka

    OdgovoriIzbriši
  4. kada bih zivjela u zemlji koja ima normalno poplocene ili asfaltirane nogostupe, izabrala bih 2 i 3, no posto zivim tu gdje je calçada portuguesa posvuda - uzimam si ove zadnje cizme.

    OdgovoriIzbriši
  5. http://www.karla.hr/proizvodi/polucizmice-na-pet/zpoluc-616895blc-mjacobs-9802183/...ja se razveselila s ovima:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails