29. 10. 2011.

life can make you bitter or better. choose better.


Divan bordo busen svijetli je dio moje jeseni...
ublažava dinamična događanja
u mojoj kući.
Lipšem od umora,
pretrpljenog straha od događaja vezanih za bolnicu,
nenadanu današnju hitnu pomoć,
brigu za najbliže,
obaveze koje niču kao gljive poslije kiše,
protekli tjedan
i ovaj vikend
vjerojatno su bili kulminacija,
koja se sada... ispuhala
i očekujem da se sve lagano,
posve lagano,
kao crveni jesenji list
koji kliže s grane...
vrati u okvire normale.
Da, sigurno će biti tako.

Broj komentara: 11:

  1. Jeste, jeste, tako treba.
    Choose better, not bitter.

    OdgovoriIzbriši
  2. drzi se,molim te,volim te

    OdgovoriIzbriši
  3. Vesna Tantegl: Na kraju se sve ipak nekako posloži...do idućeg puta...a bitter i better su jing jang svih godišnjih doba... Ples po žici je ipak lakši s kišobranom u ruci, zar ne? :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis: a moja Rea, gledam ovo cviće i mislim se "svaki dan ga gledam na pazaru i nikad ga ne kupim.Razlog je bezvezan, to cviječe vežem za groblja kao i krizanteme" Nije pošteno.Kako se to cviće drži u kući ? Mora li bit vanka?

    OdgovoriIzbriši
  5. Andjelka Marinkovic-Rakin: Divno receno

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra Šimić Brkić: Ponekad bitter ali većinom better... ono što ne ubija, jača!

    OdgovoriIzbriši
  7. Vesna:hvala.bila sam zaboravila na kisobran

    OdgovoriIzbriši
  8. DD:toliko je divno, ja ne vezujem za groblje odavno, ali i ne kupujem one bijele velike glave za doma, ovo je drugacije! Iako je za balkon, ja ga volim u kuci, jer se zelim nauzivati u njemu maksimalno, d ami je na oku!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra:muka mi je od te krilatice, ali fakat je istina da ojacas...

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra Šimić Brkić: Rea, i meni je muka od te krilatice....da samo znaš koliko...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails