20. 08. 2011.

u vidu lastinog repa...

Nedavno sam najavila da bi trebala,
zdravlja radi,
nestati na nekoliko dana u nepoznatom pravcu, 
radi otresanja prevelike količine stresa poput kišnih kapi s kabanice...
Do skora,
budite mi dobro.

Broj komentara: 5:

  1. Jučer sam dobila pismo:

    "...u mislima ste mi. Danas je Shabbat, upalila sam svjecice, pomolila se s mamom i sjetila se Vas. Shabbatnje svjecice su jedan od rijetkih zidovskih obreda koji mi je blizak od djetinjstva, kad sam s mamom i sestrom kao mala palila svjecice petkom navecer. Rijetko smo sada sve tri zajedno i uglavnom svaka na svom kraju svijeta ih upali, i to je lijepo i radosno. Saljem Vam pozitivu sto god da Vas mori da Vas obavije u jedan svijetli veo.
    Ljubim Vas..."

    Zahvalna. Nastojat cu zadrzati svjetlost koja je doprla do mene...

    OdgovoriIzbriši
  2. Buba Tomić: Odmori, a mi te odmornu čekam da nam se vratiš :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
  3. Tia Maria Svircevic: Divan osjecaj....zakljucati vrata, primiti kufer i krenuti....

    OdgovoriIzbriši
  4. Mia Vuco: majkili,i ja u pripremama za vjenčanje,redim se i mislim na tebe...

    OdgovoriIzbriši
  5. Mia Vuco: http://www.youtube.com/watch?v=Lp2qcCrdBLA&feature=relmfu i oni su mi..i samo oni na playlisti... samo mirno :****

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails