13. 08. 2011.

hitchcock?


I dok se dinamično nižu događaji
oko mene,
sasvim mirno razmišljam
da nestanem iz svog života
na određeno vrijeme,
na nepoznato odredište.
I baš mi se, između dva gutljaja hladna,
ta ideja čini
spasonosna, visprena, hrabra, ali obligatorna.
Egocentričan pogled na sebe, podstiče me na poduhvat.
Zapravo neee... nema egocentričnosti tu nimalo,
prije bih rekla da se radi o samospašavanju uz 'svijet neće stati' ili 'zemlja se neće zaustaviti'.
Odlučim li se na "The Lady Vanishes",
očuvat ću sebe
i još se vratiti spremnija za daljnju pomoć
koja se od mene išće...
- Koliko sam puta do sada nestala u nepoznatom pravcu?
- Nikada.
- Nije li vrijeme da se odvažim na to?
- Čini se da jest.
- Što se onda čeka?
- Nekoliko dana da se slegne doživljaj u meni.
- Samo to..?
- Samo to.

Broj komentara: 7:

  1. Ajde Rea idi, odlazi, samospasi se!!!!!!!!!! Svakako! Abraka dabra puf!

    OdgovoriIzbriši
  2. Podrzavam nestanak! Aj u frentu! Budi dobro!!!
    Ima nas kojima je stalo do tebe Reice:))

    OdgovoriIzbriši
  3. Više puta sam slično razmišljala, ali nikad nisam napravila slično. Sad mi je žao!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tia Maria Svircevic: Rasiri krila...udahni duboko i odleti!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, plavooka moja...moram, moram prije nego skoncam....

    OdgovoriIzbriši
  6. Najdraža moja Rea! jedna sam od onih kojoj puno značite ,Volim Vas na daljinu . Vama nepoznata šaljem svu moju pozitivnu energiju i podršku .Obožavam Vas .Božena Morsan

    OdgovoriIzbriši
  7. Svima hvala na komentiranju i podršci.

    Božena...nije li riječ 'hvala' gotovo jadna nakon vaših riječi..?
    Volim i ja vas... na daljinu. Blog postoji iz tog razloga...obostranog. Ovog puta bez ustručavanja uzimam energiju koju mi šaljete, jer sam iscrpljena toliko da se upalila crvena lampica.
    Dvije ozbiljne i teške situacije u mojoj neposrednoj blizini, s kojima se pokušavam nositi hrabro.
    Ipak, mrvice optimizma svaki dan ponovno vrijedno kupim na hrpicu, da se ne raspu i nestanu:)
    Još jednom, hvala od srca i šaljem vam topli zagrljaj, draga moja Božena...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails