06. 08. 2011.

Анна Каренина

Vruće mediteransko jutro,
uspješno mi je osvježio film
koji mi je potaknuo želju da
ponovno uzmem u ruke ruski klasik odčitan u doba zadane lektire.
Sedmadesete godine devetnaestog stoljeća,
preljubnica i prezgodan grof koji se prvi put zaljubljuje, osebujan prikaz petrogradskog visokog društva, ekstravagantni životi, ljubavna priča, tragedija, a sve zasuto snježnim pahuljicama - spasilo me!
Lakše sam izašla kasnije, u uzavrelu subotu.
Gotovo sam osjećala ugodnu hladnoću, škripanje snijega pod čizmicama, zadigavši šuštave skute baršunaste haljine opšivene venecijanskom čipkom i dok sam sjedala u kola, pridržavala sam stručak maćuhica u komplicirano složenoj punđi, provjerivši u retrovizoru stanje istih. 
Istina, nije dugo trajala slatka obmana,
ali bio je to lijep osjećaj.
Nakon što sam se iznervirala na jednom raskrižju, mokra i ljepljiva od znojnih potočića koji su se slijevali iz guste kose skupljene na glavi,
nakon obavljanja manje lijepih obveza, osjećaja iznurenosti,
laknulo mi je da nisam preljubnica koja će skončati pod vlakom...
te sam opet bila zahvalna današnjoj osobnoj temi dana.

3 komentara:

  1. Dušica Vivoda Staničić: Gledati film Ana Karenjina je kao ugodno hlađenje u ljetno doba, a čitati knjigu je kao imati najljepšu lepezu!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mima Zahorjanski: sindrom Ane Karenjine..tezak,ali obozavam

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails