09. 08. 2011.

samo vi mirno ljetujte,


ja vas svih čuvam kao oko u glavi.
Dežurna sam ovo ljeto,
za sve dobne kategorije.
Nije li ugodno znati da sam tu, ako nekome nešto ustreba!?!
Na prvu se javljam,
spremna za nesebičnu pomoć svake vrste.
Opušteno se kupajte, sunčajte, jedrite, surfajte, ispijajte ledena pića, šetajte, jedite riblje specijalitete, plešite, zabavljajte se,
bez bojazni,
jer ja bdijem nad vama!
via pipoca tfs
... pa kad se (nakon što svih osovim na noge), 
 na jesen raspištoljim,
ono kad se svi vratite na posao,
a moja sezona tek krene... yes!

Broj komentara: 9:

  1. Rea kraljice...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Vage polude u jesen! Doci ce tvojih pet minuta ludjih od svih ovih koji skupno ljetuju u isto vrime!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Volim te! Izdrzi! Najbolja si, A.A.!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ko ceka taj doceka.Pa ima li sta lepseg od miholjskog leta.Ja bih ti se rado tad pridruzila!Ko ceka taj doceka.Pa ima li sta lepseg od miholjskog leta.Ja bih ti se rado tad pridruzila!

    OdgovoriIzbriši
  4. A kad se ti raspistoljis,nista te nece zaustaviti! Be patient! sve dobro ce ti se vratiti:)

    OdgovoriIzbriši
  5. vidim ja da nesto lipse ljetujem
    kad ono ti andjele cuvaru...

    OdgovoriIzbriši
  6. Imas pozdrave iz Istre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Dobro jutro draga!
    Nasmijala si me svojim duhovitim prikazom...
    Doci ce tvoje ljetovanje!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. samo ti mozes ovako prikazati svoju situaciju i zato ti iskazujem svoje divljenje!!!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  9. Iskreno mi je zao sto jos cekas na svoje leto..al doci ce sigurno. drzi se, maco..nisi ti od juce.vt

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails