08. 04. 2011.

svjetski dan Roma


klik                                                                                       klik

Broj komentara: 8:

  1. jedino sto mogu reci je - posebna vrsta...al sanja knezevic ima lijepe fotografije :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Da. Sanja stvara predivne fotografije..!

    OdgovoriIzbriši
  3. Znas li sto volim na ovom blogu?
    Uvijek si u tijeku sa svim dogadjanjima!
    Svaka ti cast Rea, famozna si!

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga Rea,

    bas ste me razveselili s postom posvecenom Romima.
    Kroz mamu sam stekla veliku naklonost prema njima.
    Rado bih da mozete vidjeti neke slike koje je jedan moj facebook prijatelj objavio jucer vezano za jednu Romkinju koja je prije 70 godina bila i pismena i odskolovala troje fakultetski obrazovane djece!Takvim zenama skidam kapu dolje!

    zagrljaj iz divnog grada

    OdgovoriIzbriši
  5. dakle......ja te o-bo-za-vam, jer si takva kakva si - predivna zena!

    OdgovoriIzbriši
  6. super, fantasticne fotografije!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Da, nije jednostavno ostaviti nekakav kratak komentar kad su Romi u pitanju, definitivno su drugačiji u mnogočemu.
    Stranica na koju si linkala je odlična!
    Nadam se da shvaćaš da ja uspijem pročitati postove kad ih objaviš, ali ne i komentirati uvijek na vrijeme :(

    OdgovoriIzbriši
  8. Tafeja,hvala ti sto komentiras - uvijek je na vrijeme!
    Ostroumno primijeceno to s komentiranjem Roma,da...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails