02. 04. 2011.

la dolce vita


Divno li je promijeniti grad, barem vikendom.
Subotnje buđenje u Rimu.
Protežete se među glatkim plahtama,
osjećajući se dobro i dopuštajući da vam polako slike naviru, a onda hitro ustajući,
nakon poljupca voljenoj osobi koja je s blaženim izrazom na licu još zarobljena u dubokom snu,
docupkate do prozora i bacite pogled na obećavajuće talijansko jutro. 
Nakon savršenog doručka, kuda ćete krenuti!?!
Ah, ti slatki planovi za današnji dan i večer... 

Broj komentara: 13:

  1. Narcisa de Kulis: Što reći.....????

    OdgovoriIzbriši
  2. Nista ne moras...uzivaj. Kreni. Podijeli sa mnom dorucak na otvorenome. Nakon toga, planiraj cijeli lagodan dan:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: idem na Sljeme,lijep je dan....pa da napravim nešto korisno za sebe....jer ne znam zašto sam tako uspavana zadnjih mjesec dana....kao da mi je volja malo narušena,a možda je to zbog silnih gore-dolje oscilacija u životu zadnjih dana.

    OdgovoriIzbriši
  4. proljece samo. proci ce. garantiram!

    OdgovoriIzbriši
  5. Narcisa de Kulis: e da je samo proljeće....:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela Fulgosi: To je taj naslov. To.

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Fulgosi: Marcelo, Marcelo....

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijana Ciclone: Subotnje jutro u Rimu, mmmmmm.....i jos kad je ovako lipi dan, Villa Borghese.....ufffff

    OdgovoriIzbriši
  9. točno se, čakru po čakru, energiziram kroz ove slike....teleportacija uh, super!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Da. Znam. I sama doživljavam na isti način! Falila si mi...

    OdgovoriIzbriši
  11. evo me, taman sam doruckovala na br.4...2 panini con burro e marmellata...succo di arancia...e caffe per finalizzare..

    OdgovoriIzbriši
  12. Milo mi je...ja silazim 'skalinama' na broju 1, krecem i bacam se gradu u zagrljaj:) Nađemo s ena cappuccinu malo kasnije negdje, u sjenovitoj kavani...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails