20. 04. 2011.

nešto se odužila ta pauza


Boravim u nekoj vrsti sanatorija,
samostana,
što li.
Nedostaje mi ručni rad, ostalo imam.
Lagane šetnje, udisanje svježeg zraka, obroci u točno određene sate, nekoliko knjiga, ponešto učenja, umjereno konverziranje s ljudima, rano lijeganje, lagani kućni poslovi, nepostojanje interneta i bliskih mi osoba (kao ono u varijanti neuzrujavanja).
A, meni baš sve to nedostaje, dođe mi da poludim i da vrištim sred "sanatorija", pa neka me odvedu na pravi, pravcati odjel.
Postoji razlog zašto sam smještena privremeno u oazu mira.
Nadam se uskoro će otpasti taj razlog, pa kad poludim, ali kad pooooluuudiiim... spasit ću se..!
Pored svega, nedostaje mi moj Salon, pa se durim u sobi za "Hrvatice opatice", utiho.
Iskrala sam se u sunčano poslijepodne do internet caféa , bacila se kratko i zdušno na tipkovnicu koju bih sad izljubila da nisam izložena pogledima.
Ako se cijeloj situaciji doda da sam bolesna i stavljena na Sumamed, sigurna sam da vam se "stisnulo u dnu duše".
Do skorog vraćanja u svoj život i k vama u Salon.
Hvala svima kojima nisam mogla odgovarati na mailove, jer mi se činilo pretjeranim da šaljem golubove psimonoše prema vama, još manje da usred ljetnih žega u mom kraju palim logorsku vatru radi dimnih signala sa zahvalama.
Uvijek me dirnu vaše riječi, zato skupno veliko i tiho hvala oblikujem usnama, upravo sada...read my lips.

4 komentara:

  1. Ma gdje bila da bila, vrati nam se uskoro. Vrati nam se "bolja (e)".
    Pouzdano znam, vratit ces se s novim proljetnim receptom, novom inspiracijom za home decor, mirisom neke nove livade, struckom poljskog cvijeca, novim stivom , novim osmjehom, novom salonskom pricicom.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vraćam se, Sanda. Evo... Pomalo. I bit ću bolje, bolja:)))
    Hvala ti!

    OdgovoriIzbriši
  3. rea, rea!!!navuci haltere i vrati nam se dezinficirana od suvremenosti.

    falila si mi :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Draga divna Deo,
    halteri su bili i u isposničkoj verziji;)
    Uh...vraćam se, pomalo, "šesno".
    HVALA TI. PUNO. Da, još se nisam oporavila ono do kraja, ali hoću...jasno.
    Ljubim

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails