03. 04. 2011.

nedjelja pod nebom

Sezona života na zraku počinje, više manje svugdje, dobro... skoro svugdje.
Dan odmora idealan je za provjetravanje duše i tijela.
Samovali ili bili u društvu najmilijih, manje milijih, nemilih gostiju ovog dana, imate li mogućnost blagovati pod nebom, svakako to napravite.
Sigurna sam da ćete na kraju dana osjećati divnu posljedicu udisanja svježeg zraka,
što će vam pomoći u radnom tjednu i svim obvezama koje stoje pred vama.
Ponekad samo jedan takav dan doživimo kao kompletno malo ljetovanje.
I to je dobro,
vraški dobar osjećaj.
Dobru nedjelju svima želim!
claudia s.

Broj komentara: 11:

  1. ovaj blog je ljekovit!! terapija slikama, baš trebam! hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Liječimo se zajedno! Salon za durenje je jedna vrsta finog sanatorija bez mirisa ljekova, bez injekcija, tableta i ljudi u uniformama...meni i vama svima:)
    Buona domenica!

    OdgovoriIzbriši
  3. Nena Milardovic: jučerašnji dan sam također provela pod nebom...neprocjenjivo...priroda daje sve ono što nam treba u određenom trenu, samo to treba prepoznati...:)
    5 minutes ago · UnlikeLike

    OdgovoriIzbriši
  4. Bolest mi ne dopusta ovakvu nedelju ali vas blog je postala odavna izgubljena majcina ruka.Bog vas blagoslovio!

    OdgovoriIzbriši
  5. Rosana :bas ovako smo je i proveli danas,vise gradsko nebo ali ipak nebo........t

    OdgovoriIzbriši
  6. Rosana Vasiljevic: ne znan odakle ovo T na kraju :)))))))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Hahahahaaa,t kao tako! Uzivaj sad u nedjeljnoj veceri, odmorena,svjeza i uz moj spli'ski poljubac! Amo zapalit jednu na teracu;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Rosana Vasiljevic: amo,ako bas triban izac na teracu i to cu ucinit samo da buden s tobon....za dobra stara vrimena,francuska teraca,litnja noc,kava iz ogromnih cikara,kolaci iz slasticarne

    OdgovoriIzbriši
  9. ‎...i ostalooo:))) volim te

    OdgovoriIzbriši
  10. dobro jutro!!!!
    4 - za bezbrizni dorucak
    7 - za veseli rucak
    10 - za opustenu veceru u sumrak dok mirisu narance, i cuje se ovo - http://www.youtube.com/watch?v=VpmOTGungnA

    OdgovoriIzbriši
  11. Bom dia, L!
    Sve mi se sviđa, sve pogođeno!!! Sad sam se zadržala u sumraku uz moj omiljeni miris narančinog cvijeta, ah...i uz muziku savršeno odabranu za situaciju:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails