05. 04. 2011.

le petit déjeuner



Bonjour à tous, je vous souhaite une bonne journée!

Broj komentara: 19:

  1. Narcisa de Kulis: dobro jutro i tebi....fotke neču niti gledat,bolje mi je,)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Jutro ti! Ima i za te...otvori oci, ajde:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: vidil sam,ali ja bi po svemu što ne bi smila..hahah,jebo žitarice.

    OdgovoriIzbriši
  4. Budi disciplinirana...jedi zitarice i voce, ajmo!

    OdgovoriIzbriši
  5. pred teskom odlukom sam se nasla jutros....sta odabrati....pa hajde, kad vec nudis uzet cu one rumene kroasane. klasika znam, al slatko mi nekako na taste ne pase....i ako nitko ne gleda, one maline sa slijedece slike. shshshshshshshhsshhshs :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Nije što je klasika, ali jutros si otmjena, L!
    U Salonu je diskrecija zajamčena, nitko ne prati, ne gleda, ne komentira, ne ogovara drugoga...skoro kao neki mali 'savršeni svijet', tako da uzimaš što god ti paše!!!
    Jedna zajednička kava sada..? Pridruži mi se virtualno...izaberi kožni naslonjač kao s argentinskog posjeda, cvjetnu fotelju s božurima koja podsjeća na britanske udobne ladanjske salone ili beige kauč talijanskog izgleda? Ja ću se prilagoditi tvom odabiru...Mlijeko? Vrhnje? Šećer? Obični, smeđi, u kockama, surogat ili bez!?!

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: ne brini se, ne da sam disciplinirana nego nema ništa u frižideru čime bi si mogla naštetiti..:-)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijana Ciclone: Ja bi sve redom! Ali kod mene vi se zvao grand a ne petit!

    OdgovoriIzbriši
  9. Di, posluzi se! Zadovoljstvo je imati te kao goscu:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Uff Rea, pogodili ste me baš u žicu, idem sad nešto si prigristi!! Kava, svježe iscjeđen sok i kroasani..ufff...

    OdgovoriIzbriši
  11. Sandra Šimić Brkić: Rea, bonjour à toi aussi, ce que tu offres aujourd'hui c'est un petit déjuner français juste à mon goût... mmmmm délicieux... merci.. je t'embrasse!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sani Pervan: très jolies...život čine ljepšim ipak male ali slatke stvari :)

    OdgovoriIzbriši
  13. evo pridruzujem ti se sa kavom u ruci, negdje u sarenom umbrijskom vrtu, tako je lijepo i suncano ovo jutro, steta je biti unutra...no ako kod tebe kisi, onda cu ti se ugodno smjestiti na ovom cvjetnom :-))

    OdgovoriIzbriši
  14. Sad je tek sunce, rano popodne. Pecem kolace.
    Da, osoba kao ti je jedino mogla sjesti u cvjetnu fotelju...spoj tradicionalnog, damskog, zenstvenog, upadnog, drugačijeg i donekle odvažnog...

    OdgovoriIzbriši
  15. Kaj? Samo bi se ja uhvatila u koštac sa špekom i jajima? :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Neee! Tadeja, ja ne bi pancetu, ali jaja svakako ali i maslo i kruh i voće i juice i kafu i sve, sve!!!
    Nisi usamljena u uživanju...nikako!

    OdgovoriIzbriši
  17. post sa spizom uvik pokupi najvise komenara :))

    OdgovoriIzbriši
  18. Uvik!!!! Ali, meni je to drago....:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails