15. 02. 2018.

Ili jesi ili nisi. 'Godine' nemaju ama baš nikakve veze s brojevima.


U modi su žene od 64 godine,
ne samo zbog Brigitte Macron ;)
Iako danas u Salonu nudim 
malu modnu reviju 
namijenjenu toj životnoj dobi,
koju nosi Lyn Slater,
moram reći da imam prijateljicu
otprilike tih godina,
Beograđanku koja desetljećima živi u Zagrebu,
s vrlo zanimljivom i bogatom životnom biografijom,
manekenske visine i građe,
koja izgleda mlađe i ljepše od navedene gđe. Lyn,
a i ima vrlo sličan stil odijevanja...
to navodim namjerno, 
jer ovakav mladenački izgled nije rezerviran 
samo za one koji žive 
po inozemstvima:)

Samo je jedna stvar bitna:
nije moguće postići takav dojam,
samo prerušavanjem,
naime i glava treba biti usklađena!

Premda... ili jesi ili nisi svjetski,
namješteni dojmovi nemaju veze sa životom,
rezervirani su samo za teatar.

Volim kad svak nađe sebi svoj stil 
ne samo odvijevanja, 
već i življenja,
pa bude autentičan,
a ne vjerno iskopiran,
jer kopije uglavnom ne uspiju,
a osim toga ih toliko ima,
da šetaju klonovi,
koji prestaju biti interesantni,
a životi im se ne razlikuju od 'reality' emisija.

Heeej... nisam oštra,
da me se pogrešno ne shvati,
samo sam nabacila par misli,
čisto da popratim malu modnu reviju........
I napola spavam.
I bolesna sam.
I popodne me uzrujala jedna Supruga, 
a nije moja, 
niti sam ja 'njena'
 na ikakav način.

Idemo, laku noć
i živite svak svoj život,
srčano, zbog sebe i iz gušta, 
nikako ne radi dojma,
jer ćete potratiti 
vlastito vrijeme
 uzaludno!
A, reprize nema.

Nastupa Lyn Slater! ! !
(muškarac na fotografijama njezin je životni i poslovni partner)

via HERE

Njezin blog:   ACCIDENTAL ICON 

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails