14. 02. 2018.

Happy Valentine's Day


Prvo, klikni na muzičku pozadinu:

Morala sam ustati sa svoje beige sofe,
kako bih otišla u ljekarnu 
po kapi za nos,
da se ne udavim.
Jedvice sam se vukla 
stepenicu, po stepenicu 
nazad do svog gnijezda
i pileće juhice
koju sam sebi spravila
po ljekovitoj recepturi,
kad ispred vrata od gnijezda...
naslonjene tri divne duge ruže,
puuuune ljubavi.
Kako kad smo bolesni i jadni, 
plačemo na sve,
tako sam i ja plakala k'o kišna godina,
uvijek za sve ono 
od godine dolaska na ovaj svijet 
do dana današnjeg...

Sinoć sam gledala film
koji mi je sin 
'stavio u zadatak' s dragošću,
znajući da ću ga obožavati.
I dok sam s guštom gledala odličan film,
kojemu naslov ne pristaje,
stvarajući zabunu kod možebitnih gledatelja
o čemu se tu zapravo .........,
gotovo od početka do kraja,
padali su mi na pamet oni koje ja volim.

Molim ih da obavezno i što prije pogledaju film.
"Na moj brk!"
Znam da će guštati!

Da još dodam sitnicu... film jako dobro djeluje!

Mislim da ću ga ponoviti.
via HERE

Za one koji vole pročitati kritiku prije gledanja - klikni OVDJE !

Eto, film sam dobila na poklon od onog koji mene jako dobro poznaje i voli.
A, sada ga ja poklanjam vama, od srca!

Prije današnjeg 12. čaja od neke ljekovite trave,
samo da dometnem... ono što svih najviše interesira.
Ne, ruže nisu od 
tajnog obožavatelja,
moje ljubavi,
nepoznatog udvarača
i slično, sve što ste sigurno promislili.
Dijete je donositelj.

Nema komentara:

Objavi komentar

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails