26. 12. 2017.

Zavirite u moj dom. Bez pretjeranog zavirivanja u moje interkontinentalno srce ;)



Klikni na muzičku pozadinu,
da dobiješ ovkir albuma:

Božić se proslavio u mom domu.
Veselo.
Duhovito.
Svečano.
Ukusno do besvijesti.
Izdvojit ću samo u natuknicama četiri stvari, za javnost;)


Prvo, moj poklon obavijen svijetloplavim tilom - staklenka puna ukusnih kolačića 
koje su vrijedne ruke moje kćeri 
ispekle za me, s ljubavlju.

Drugo, najkompliciranije pečenje ikada, hahahaha! 
Jer je ta ista kći pronašla najbolji svjetski i trenutno trendovski recept 
za pečenje punjeno najukusnijim stvarima i začinima, 
recept ispisan guuuuusto na formatu A 4, 
koji je zbilja 'komplikato' za napraviti, 
ali rezultat je - nesvijest od užitka!

Treće, opet isto prvorođeno dijete 
 napravilo je iznenađenje, kojim smo nazdravili 
našim najdražima prisutnima i odsutnima, 
po receptu glavom i bradom 
J.K.Rowlings!!! 
Harry Potter i njegova ekipa i moja obitelj ga uživaju!
Dakle, spravila nam je BUTTERBEER, 
pa smo ispili piće koje se pije 
na Potterovskim partyjima. 
Savršeno!

Četvrto, to je moje interkontinentalno srce, 
čiji je jedan bitan komad u Vijetnamu. 
I taj komad je bio istovremeno s nama,
na ovom dijelu svijeta.
Jer, treba biti fleksibilan, 
treba poznavati magiju teleportiranja 
i ostale vještine 
koje svaka čarobnica posjeduje.
Možda sam zbog toga imala temeperaturu jučer...;)

SRETAN BOŽIĆ !

1 komentar:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails