01. 01. 2018.

Happy New Year !


Ja sam 'ženska iz osamdesetih',
što znači da sam odrastala u to najbolje doba,
koje se sada imitira, evocira, obožava.
Pala mi je na pamet pjesma koja je u toooo doba,
zaista bila remek djelo! ! !
Nju ću upotrijebiti kao muzičku pozadinu 
za početak ove sjajne godine,
jet takva će biti!
Jasno da imam cijeli arselnal savršenih i detaljnih želja
za svih vas,
ali ove godine ću dodati još jednu malu:
nek' je što manje Cho Cho San uloga na svijetu!
Dosta je, brate, drame i patetike, želimo sreću, nasmijanost, zadovoljstvo, ispunjenost!
I putovanja........
Ovo su dvije fotografije iz mog obiteljskog albuma.
U njima je sadržana moja čestitka,
za sve vas, drage ljude.
Želim vam snagu da se izdižete lako, 
čak i sa stilom,
iznad prijetećih oblaka,
koji su nemonovni tu i tamo 
na našem nebu,
pa da se sretno regenerirate 
kada dosegnete
osunčano plavetnilo!
Uvijek dajte sve od sebe - isplati se! ! !
Volim vas.

2 komentara:

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails